متن حاضر قوانین و مقررات استفاده از ا‍پلیکیشن هلسی است . لطفا این قوانین را برای جلوگیری از سوء تفاهم های آتی مطالعه و هنگام کار با نرم افزار بخاطر داشته باشید.


توافق قوانین و مقررات:

با ایجاد حساب کاربری ورود و نصب و استفاده از اپلیکیشن هلسی، شما قوانین و مقررات تعیین شده که در انطباق با قوانین حاکمیتی کشور و قوانین حاکم بر فضای دیجیتال قرار دارند را پذیرفته اید،این قوانین برای همه کاربران سرویسهای هلسی اجرا می گردد.

- همه فعالیتهای ما تحت قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران است. لذا عملکرد خود و کاربران ما می باید با این قوانین مطابقت داشته باشد . اعمال خلاف قوانین کاربران مسئولیتی را متوجه هلسی نخواهد کرد.

ثبت نام :
- برای استفاده از خدمات هلسی شما می باید در اپلیکیشن ثبت نام نمایید، شما باید اطلاعات خواسته شده را صحیح و بر مبنای واقعیت ثبت نموده و تغییرات آنرا به محض وقوع درج کنید.هلسی اطلاعات وارد شده توسط شما را صحیح پنداشته لیکن نسبت به راستی آزمایی آنها اقدام خواهد نمود. در صورت عدم صحت اطلاعات ، هلسی میتواند نسبت به انسداد حساب و ابطال کاربری و بهره برداری کاربر را از امکانات و جوایز منتفی نماید .
- هر شخص تنها حق استفاده از یک حساب کابری را دارد. کاربران نمی توانند بطور مشترک صاحب یک حساب کابری باشند. در صورتی که هلسی تشخیص دهد که شما از بیش از یک حساب کابری استفاده می نمایید یا حساب کاربری مشترک با دیگری دارید ، هلسی میتواند دسترسی شما بحساب کاربری را قطع و کاربر را از بهره مندی از امکانات و جوایز سایت منع نماید.
اهم موارد نقض قوانین ثبت نام به شرح ذیل است :
- استفاده از نام افراد دیگر برای حساب کاربری به شکلی که جعل هویت آن شخص باشد .
- سوء استفاده از حساب کابری به شکلی که نقض حقوق اشخاص دیگر باشد .
- استفاده از نام کاربری توهین آمیز یا خلاف شئون اجتماعی و مذهبی.

 
 قوانین رفتاری :
- بعنوان یکی از شرایط استفاده از اپلیکیشن ، شما تضمین می دهید که به تمامی شرایط و قوانین حاضر پایبند باشید . مسئولیت هرگونه تخطی از قوانین بر عهده کاربر خواهد بود و هلسی محق خواهد بود که در صورت مشاهده تخلف ، حساب کاربری را مسدود یا حذف نموده و بهره مندی کاربر از سامانه را قطع و جوایز آنرا توقیف نماید .
- انجام هر عملی که منجر به افزودن هر گونه بار اضافی بر روی زیرساخت ما گردد و همچنین انجام هر عملی که باعث اختلال در ارائه سرویس هلسی گردد و نیز هر عملی به قصد میانبر زدن سرویس ها ممنوع است و پیگرد قانونی دارد، تشخیص این تخلف با هلسی است و هلسی می تواند بنا به تشخیص خود اقدام نماید.
- کاربر مجاز به بهره برداری یا اشتراک گذاری هیچ بخشی از برنامه یا کد مرجع آن یا ایده ها و محتواهای تولیدی این هلسی را به نفع خود یا مقاصد تجاری ندارد.
- هلسی تمامی توان خود را در جهت بروز نگهداری و فعالیت مداوم اپلیکیشن و حفاظت از داده ها صرف خواهد نمود لیکن چنانچه به هر دلیل درون یا بیرون از اقتدار هلسی اعم از قطعی اینترنت ، مشکلات اتصال کاربر ، خرابکاری ، آلودگی ویروسی ، تروجان ، باگهای نرم افزاری ، تصمیمات حاکمیتی و سایر مشکلات محتمل امکان دسترسی به اپلیکیشن برای کاربران مختل یا قطع گردد و یا تمام یا بخشی از اطلاعات و محتواها حذف گردد ، هلسی مسئولیتی در این خصوص ندارد.
- چنانچه هلسی تشخیص به اقدام خرابکارانه توسط کاربران دهد، میتواند حساب کاربری مورد نظر را مسدود یا حذف نموده و امکان انتفاع کاربر از مزایای اپلیکیشن را قطع نماید. - همچنین هلسی می تواند در خصوص خرابکاری صورت گرفته پیگرد قانونی انجام دهد.

قوانین نوبت دهی:

- ضروری است نوبت دهی اینترنتی صرفاً با مشخصات و اطلاعات بیمار انجام شود و در صورت نیاز به دریافت نوبت برای افراد دیگر، از گزینه ثبت نوبت برای دیگران استفاده گردد.(در صورت وجود) اطلاعات خواسته شده در بخش ثبت نام نظیر کدملی، شماره تلفن و… الزامی است و صرفا برای امنیت اطلاعات بیماران و امکان ارتباط احتمالی در آینده است.
- امکان لغو نوبت اخذ شده فقط تا یک روز قبل از موعد نوبت وجود دارد و در صورت ثبت نوبت و عدم حضور بیش از دو مرتبه، حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.
- ضروری است قبل از مراجعه به مرکز درمانی، نوبت خود را مجدداً چک نمایید و از ثبت نوبت خود و حضور پزشک معالج در موعد نوبت اخذ شده اطمینان حاصل نمایید.
- در صورت لغو نوبت از سوی مرکز درمانی، به شماره همراه ثبت شده در هنگام اخذ نوبت، پیام لغو نوبت ارسال می شود.
- هنگام مراجعه به مرکز درمانی، مستقیماً به پذیرش مراجعه نموده و رسید نوبت خود را به تأیید واحد پذیرش برسانید .
- پزشکان و کلیه‌ی مراکز درمانی که از سرویس سیستم نوبت دهی پذیر هلسی استفاده می‌کنند، موظف به سرویس‌دهی به موقع و استاندارد در زمان مقرر به کاربران هلسی هستند و در صورت بروز هرگونه تاخیر در نوبت و یا مشکل در کیفیت درمان، با شماره تلفن پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید. در نظر داشته باشید نوبت‌هایی که در سیستم ثبت می شود به منزله زمان پذیرش بیمار است و ممکن است زمان پذیرش با زمان ویزیت متفاوت باشد.
- مسئولیت کیفیت ارایه خدمات سلامت و سایر خدماتی که از طریق درگاه های هلسی معرفی شده اند به عهده سرویس دهنده سلامت مورد نظر (پزشک ، مرکز درمانی یا سایر ارایه کنندگان سلامت) می باشد.


سیاست حفظ حریم خصوصی:

- شما به عنوان کاربر ملزم به وارد کردن اطلاعاتی هستید این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن می‌توان کاربران هلسی را به‌ صورت منحصربه‌ فرد شناسایی نمود. برای نمونه می‌توان به نام و نام خانوادگی، نشانی، نشانی پست الکترونیکی، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به‌ صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود. در هنگام استفاده از وب‌سایت ممکن است از کاربر خواسته شود تا برخی اطلاعات را وارد کند. اطلاعات خواسته‌شده فقط برای مقاصد ذکرشده در هنگام درخواست برای واردکردن آن اطلاعات و یا بر طبق این سیاست حفظ حریم خصوصی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.
- هنگامی‌که کاربر ازهلسی استفاده می‌نماید موقعیت مکانی وی ذخیره می‌شود.
- تمامی اطلاعاتی که توسط کاربران در بخش مشاوره برای پزشک ارسال می نمایند، کاملا ماهیت محرمانه دارد و تنها بین کاربر و پزشک و یا مشاور باقی خواهد ماند، بجز مواردی که با دستور قضایی در جهت ارتکاب جرمی باشد.
- کاربر باید آگاه باشد که اطلاعات و داده‌ها ممکن است به‌صورت خودکار و از طریق استفاده از «کوکی‌ها» جمع‌آوری شود. «کوکی‌ها» فایل‌های متنی کوچکی هستند که یک وب‌سایت می‌تواند از آن‌ها برای تشخیص کاربران مراجعه‌کننده مجدد، فراهم کردن امکان دیدبانی رفتار، جمع‌آوری اطلاعات کلی به‌منظور ارتقای وب‌سایت و مشخص کردن سمت‌وسوی تبلیغات استفاده کند. کوکی‌ها به سیستم کاربر ملحق نشده و به فایل‌های شما صدمه نمی‌رسانند. اگر کاربر مایل نیست تا اطلاعاتش از طریق استفاده از کوکی‌ها جمع‌آوری شود، در اغلب مرورگرها می‌توان به روشی آسان ویژگی کوکی را قبول و یا رد کرد.
- کاربر می‌تواند با استفاده از فرم بازخورد موجود در وب‌سایت یا نرم‌افزار، درباره هرگونه بروزرسانی، تغییر یا تصحیح اطلاعات جمع‌آوری‌شده قبلی خود به هلسی اطلاع دهد. بعلاوه، به‌محض تقاضای کاربر، ما تلاش‌های منطقی تجاری خود را بکار خواهیم بست تا اطلاعات کاربر را از پایگاه داده‌های خود حذف کنیم؛ بااین‌وجود، ممکن است به‌واسطه داده‌های پشتیبانی و یا سوابق موارد حذف‌شده، حذف کامل داده‌های کاربر امکان‌پذیر نباشد.
- ما در هر زمان حق تعدیل، تغییر، یا بروزآوری سیاست حفظ حریم خصوصی را برای خود محفوظ می‌شناسیم و تداوم استفاده کاربر از خدمات هلسی نشانه پذیرفتن این سیاست‌ها است.
- در صورت احتمال سواستفاده از سامانه ، حق رهگیری وپیگیری قانونی مطابق با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران برای هلسی محفوظ می باشد.
کلیه اصول و رویه‏‌های هلسی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

قوانین برای پزشک:

- پزشک می بایست در ساعت هایی که به عنوان ساعت کاری اعلام کرده، پاسخگوی بیمار باشد.
- هر بیمار مدت زمان مشخصی زمان برای مشاوره دارد.
- اگر مورد عنوان شده در حیطه تخصص پزشک نبود، پزشک می بایست نوبت را لغو و بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع دهد.
- پزشک و مشاور باید مجوز و پروانه طبابت داشته باشد.
- اطلاعات بیماران محرمانه تلقی می شود و پزشک باید از انتشار یا استفاده از آنها خودداری کند.
- اگر پزشک و یا بیمار بصورت مستقیم(بدون استفاده از بستر هلسی) برای یکدیگر چیزی ارسال کنند، خلاف مقررات بوده و سایت پاسخگوی تبعات احتمالی آن نیست.

- هلسی مسئولیتی در توصیه ها و داروهای احتمالی تجویزی را ندارد.
- مکالمه بیمار با مشاور محرمانه است.
- هر پرداخت، برای مشاوره یک بار و به یک نفر می باشد.
- رعایت کلیه قوانین جاری کشور ایران همچنین مقررات، آیین نامه ها و عرف و رویه مرتبط با حوزه سلامت برای طرفین لازم الاجرا می باشد.
- هلسی هیچگونه مسئولیتی در‌قبال توصیه‌های غذایی و رژیمی متخصصان ندارد.
- رعایت کلیه قوانین جاری کشور ایران و همچنین مقررات، آیین نامه‌ها، عرف و رویه مرتبط با حوزه سلامت برای طرفین لازم الاجرا است.

- کلیه تعرفه ها بر اساس تخصص پزشک و شرح حال بیمار می تواند متغیر باشد.


قوانین فروشگاه:

با هدف جلب کامل رضایت مشتریان و همچنین آسودگی خرید آنان به دنبال راهکارهای ارائه خدمات با بهترین کیفیت است. در این راستا تمام کالاها قبل از ارسال، از نظر صحت و سلامت کنترل شده و در صورت تضمین استانداردهای کیفی برای مشتریان ارسال خواهد شد. با این حال ممکن است شما مشتریان گرامی پس از دریافت با مشکلاتی مواجه شوید، در این صورت مشتریان میتوانند با توجه به قوانین ، کالاهای خود را تا حداکثر یک هفته تعویض نمایند.
ارجاع و یا تعویض کالا ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:
1- نواقص فنی کالای خریداری شده
2- مغایرت کالای تحویل گرفته شده با مشخصات مندرج در سایت تخفیفان
3- آسیب دیدگی در شرایط حمل و نقل

مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
- اطلاعات درج شده هر محصول آرایشی و یا یهداشتی در فروشگاه صرفا جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری بوده و جنبه مشاوره خرید را ندارد.
- مشتری میبایست، قبل از خرید محصولات آرایشی و بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات و مشاوره از طریق متخصص اقدام نماید.
- در صورت عدم اطلاع و توانایی مشتری نسبت به استفاده از کالای خریداری شده، سایت هیچ گونه تعهدی نداشته و مسئولیت های آن بر عهده شرکت تولید کننده کالا است.
- هلسی نسبت به عوارض جسمی، حساسیت و بیماری های ناشی از استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی تعهدی نداشته و مسئولیت های آن بر عهده شرکت تولید کننده کالا است.
- تمامی کالاهای بهداشتی فروشگاه دارای مجوز و استانداردهای لازم برای عرضه به مشتریان بوده و سایت خود را جهت عرضه محصولات با کیفیت به مشتریان گرامی متعهد میداند.
- بدیهی است با توجه به حالت بهداشتی این نوع از کالاهای سایت لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و تعویض فقط در صورتی که کالا باز نشده و از بسته بندی پلمب خارج نشده باشد با وجود اشکال در کالا انجام خواهد شد.
- در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پس از فروش هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
- مشتریان گرامی توجه بفرمایید ملاک اقدام نسبت به ارجاع و یا عدم ارجاع کالای مورد نظر، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش  است.

- مدت گارانتی کلیه کالاهای عرضه شده در فروشگاه برای هر کالا متفاوت است و در قسمت ویژگی ها و شرایط استفاده، (در صورت عدم درج موارد مذكور در این قسمت، گارانتی برای آن كالا وجود ندارد) درج شده است.

- با توجه به ماهیت بهداشتی برخی از کالاها و قوانین وزارت بهداشت نسبت به فروش برخی از کالاهای بهداشتی، کالاهای زیر قابل تعویض و یا ارجاع نخواهند بود لذا از مشتریان عزیز تقاضا میشود در خرید خود نهایت دقت را به کار گیرند.


همه فعالیتهای ما تحت قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران است. لذا عملکرد خود و کاربران ما می باید با این قوانین مطابقت داشته باشد . اعمال خلاف قوانین کاربران مسئولیتی را متوجه هلسی نخواهد کرد.
.در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ارائه شده تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.